Καλώς ήλθατε στην προσωπική μου ιστοσελίδα (Νικόλας Νικολάου, Λεμεσός)

Θα ήθελα να σας καλωσορίσω στην προσωπική μου ιστοσελίδα, μέσα από την οποία θα παρουσιάζω δουλειά που γίνεται είτε μέσα στην τάξη, είτε σε ερευνητικές διαθεματικές εργασίες. Είμαι καθηγητής φυσικής σε Λύκειο της επαρχίας Λεμεσού. Φέτος τη σχολική χρονιά 2016 - 2017 ήμουν στο Λύκειο Αγίου Ιωάννη Λεμεσού. Διδάσκω σχεδόν κάθε χρόνο και στις 3 τάξεις του Λυκείου όλα τα αντικείμενα της Φυσικής σύμφωνα με τα νέα αναλυτικά προγράμματα του Υπουργείου Παδείας και Πολιτισμού. Σε αυτήν την ιστοσελίδα θα δείτε δουλεία που κάνω είτε στην τάξη (θα βρείτε αρκετές σημειώσεις, σχέδια μαθήματος, διαγωνίσματα, ασκήσεις, τελικές εξετάσεις στην Φυσική) είτε σε ώρες εκτός τάξεις (διαθεματικές ερευνητικές εργασίες και Ευρωπαικά προγράμματα)

 

Θα βρείτε τις διαθεματικές εργασίες σε 8 ενότητες. Συγκεκριμένα έχουν χωριστεί σύμφωνα με τα θέματα των ερευνητικών εργασιών στις πιο κάτω ενότητες:

  • Έρευνα - SPSS
  • Αειφόρος Ανάπτυξη - Ενέργεια 
  • Περιβάλλον - Οικολογία
  • Θέματα Φυσικής πέραν από την διδακτέα ύλη
  • Αστρονομία
  • Διάφορα Θέματα
  • Μετεωρολογία
  • Μη τυπική εκπαίδευση

Για όλες τις εργασίες γίνεται μια σύντομη εισαγωγή και στη συνέχεια υπάρχει μια περίληψη της εργασίας σε μορφή pdf (αν δεν έχετε τον Adobe Acrobat Reader μπορείτε να τον κατεβάσετε πατώντας εδώ). Υπάρχει πολύ περισσότερο υλικό για τη κάθε εργασία το οποίο δεν έχει φορτωθεί/αναρτηθεί στο blog λόγω χώρου. Αν υπάρχουν συναδέλφοι ή άλλοι ενδιαφερόμενοι που θα ήθελαν να έχουν περισσότερο υλικό για μια συγκεκριμένη εργασία, μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μου στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο, έτσι ώστε μετά από συνεννόηση να τους στείλω το υλικό που θα επιθυμούσαν.

Για τυχόν λάθη ή παραλείψεις Προς το παρόν η ιστοσελίδα είναι υπό επεξεργασία για αυτό συγχωρέστε μας για τυχόν λάθη

 

Δημοσκόπηση

Αυτή η ιστοσελίδα είναι μια ιστοσελίδα που έλειπε από τα εκπαιδευτικά δρώμενα στην Κύπρο.

Συμφωνώ απόλυτα (671)
27%

Συμφωνώ (479)
20%